poniedziałek, 7 marca 2016

ZOEVA ROSE GOLDEN Complete Eye Zestaw 12 pędzli

Jakiś czas temu postanowiłam zainwestować w komplet 12 pędzli ROSE GOLDEN Complete Eye znanej firmy w środowisku makijażowym, mowa oczywiście o niemieckiej firmie Zoeva. Są to jedne z najlepszych pędzli na rynku. Swój zestaw zamówiłam na stronie sklepu internetowego Minti Shop, pod postem podam Wam link do zestawu. Cena zestawu powiedziałabym - adekwatna do jego jakości. Cena za zestaw  259 zł. Jak za zestaw  12 pędzli wcale nie jest aż tak bardzo wysoka, gdzie średnio za każdy z tych pędzli z osobna musielibyśmy zapłacić w granicach 30-35 zł więc rachunek jest prosty, bardziej opłacało się kupić pędzle w zestawie o ile potrzebujemy każdego z pędzelków znajdujących się w zestawie. Po przeanalizowaniu stwierdziłam iż każdy z nich będzie mi niezbędny, nie pomyliłam się.




Pędzelki są bardzo dobrej jakości, włosie bardzo miłe, nie kłuje, nie drapie, mimo ciągłego mycia pędzle nadal pozostają w swojej pierwotnej kondycji, nie odkształcają się. Praca tymi pędzelkami jest bajeczna. Pędzelki otrzymujemy w eleganckiej skóropodobnej kosmetyczce. Jest śliczna, możemy później jej używać jako kosmetyczki bądź znaleźć dla niej inne przeznaczenie, jest bardzo pojemna. 



Każdy z pędzli z osobna jest starannie zapakowany w foliowe osłonki, aby włosie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu bądź przechowywania w sklepowych magazynach.Pędzle zawarte w zestawie wykonano zarówno z wysokiej jakości włosia naturalnego jak i syntetycznego - taklon, dzięki czemu mogą być używany do kremowych, jak i sypkich produktów. Zaprojektowane  skówki w kolorze różowego złota oraz rączki w kolorze matowej czerni, nadają temu zestawowi luksusowy i elegancki wygląd.







SKŁAD ZESTAWU ROSE GOLDEN COMPLETE EYE SET (źródło: mintishop.pl)

Concealer Buffer 142
Pędzel do korektora. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,5 cm, średnica 1,4 cm. (TAKLON).

Luxe Defined Crease 224
Pędzel do blendowania Długość rączki 14,6 cm, włosia 1,7 cm. (WŁOSIE NATURALNE I SYNTETYCZNE)

Smudger 226
Pędzel do rozcierania cieni. Długość rączki 15,2 cm, włosia 0,8 cm. (TAKLON)

Luxe Soft Definer 227
Pędzel do blendowania. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,2 cm. (WŁOSIE KOZY)

Crease 228
Pędzel do nakładania cieni w załamaniu powiek. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,8 cm, średnica włosia 0,8 cm. (WŁOSIE KOZY)

Luxe Pencil 230
Pędzel do nakładania cieni w kącikach. Długość rączki 15,5 cm, włosia 0,9 cm, średnica włosia 0,5 cm. (WŁOSIE KUCA PONY)

Petit Crease 231
Pędzel do nakładania cieni w załamaniu powiek. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,5 cm, średnica włosia 0,7 cm. (WŁOSIE KOZY)

Luxe Soft Definer 227
Pędzel do blendowania. Długość rączki 14,5 cm, włosia 1,2 cm. (WŁOSIE KOZY)

Detail Shader 237
Pędzel do detali. Długość rączki 15,3 cm, włosia 0,7 cm. (KOZA)

Fine Liner 315
Pędzel do eyelinera. Długość rączki 15,7 cm, włosia 0.5 cm, średnica 0.2 cm. (NYLON)

Wing Liner 317
Pędzel do eyelinera. Długość rączki 15,3 cm, włosia 0,4 cm - 0,8 cm. (NYLON)

Brow Line 322
Pędzel do brwi. Długość rączki 16 cm, włosia 0,3 - 0,6 cm. (TAKLON)

Poniżej zamieszczam link do pędzli do zakupu w Minti Shop:


6 komentarzy:

  1. Co prawda nie mam tego zestawu, ale w swojej kolekcji posiadam kilkanaście pędzli Zoevy i z każdego jestem bardzo zadowolona :) Poza tym te ze złotymi skuwkami prezentują się przepięknie i cieszą oko.

    Pozdrawiam :)

    PS: Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję w przyszłym miesiącu kupić sobie te pędzle. Ale zastanawiam się czy wybrać kilka pędzli, które najbardziej mi się przydadzą czy może któryś z zestawów. Ale kupując zestaw pewnie i tak musiałabym dokupić jakiś pojedynczy pędzel :)

    http://dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :)
      Powiem Ci że akurat potrzebowałam a raczej marzyłam o całym zestawie do oczu, kiedyś może zrealizuje swoje kolejne marzenie aby kupić zestaw do makijażu twarzy :) Tak jak pisałam w poście każdy z tych pędzelków jest dla mnie niezbędny, każdy z nich mi się przydaje, spokojnie całym tym zestawem stworzymy piękny makijaż oka:) nie brakuje mi w nim niczego :D polecam ci szczerze ten zestaw !

      Usuń
  3. Marzenie! ♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na razie tylko jeden pędzel Zoeva, ale jest tak świetny, że kusi mnie cały zestaw. Najbardziej podobają mi się te bambusowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie się prezentują, ja mam paletkę Z Zoevy Cocoa Blend i jestem mega zadowolona, pewnie na pędzle też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację.
Make Up My Passion