sobota, 24 maja 2014

Patrycja - Makijaż na specjalną okazję




Dzisiaj miałam przyjemność wykonać makijaż dla Patrycji na specjalną okazję, jaką było wesele kuzynki. Z racji tego iż, Patrycja miała na sobie taki kanarkowy odcień sukienki, zaproponowałam jej takie oto zestawienie kolorów. Zastosowałam cieniowanie powieki ku górze aby optycznie powiększyć oczy oraz aby spojrzenie nabrało głębi. Połączyłam brązy z limonką i drobinami złota i efekt był taki jak na załączonych zdjęciach :) Zapraszam do oglądania.






Usta delikatnie podkreśliłam błyszczykiem w delikatnej tonacji różu. Intensywnie podkreślone usta według mnie nie pasowałyby do reszty makijażu i do stroju Patrycji.











Makijaż oczu 
- baza pod cienie do powiek Avon
- cień Inglot matte 353
- cień Inglot Amc 59 limonka
- cień Inglot 105 złoty
- cień Secret Matt 518 limonka
- cień Maybelline odcień outer corner (załamanie powieki)
- kredka Maybelline Collosal Kajal black
- tusz do rzęs Maybelline Colossal Volum




Twarz
- Baza pod podkład Dax Cashmere z rozświetlajacymi drobinkami,
- Podkład Revlon 180 Sand Beige
- Kryolan - kółko korektorów  numer 3
- Kryolan puder transparentny
- Bronzer Avon Glowa,
- Rozświetlające perełki do twarzy Avon

Usta
- Paleta błyszczyków Avon

Brwi
- cień L'oreal Wear Infinite nr 920

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i chęć obserwowania mojego bloga.
Pozdrawiam
Kornelia

3 komentarze:

  1. makijaż idealnie pasuje, a Patrycja ma piękne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, bardzo fajnie podkreśliłaś urodę modelki, idealnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatny, subtelny, piękny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację.
Make Up My Passion