środa, 26 lutego 2014

Zakupy drogeryjne !


Moje wynalazki drogeryjne !


--- Lirene Shiny Touch Fluid rozświetlający 103 jasny,
--- cień My Secret - numer 518 zielony,
--- cień My Secret - numer 515 fiolet,
--- NYX, Jumbo Eyeshadow Pencil - kolor MILK,
--- Ziaja- masło kakaowe ( cera normalna i sucha ),
--- Soraya- łagodne mleczko do demakijażu twarzy i okolic oczu 
(cera sucha i normalna)

Na chwilę obecną pokazuję co zakupiłam  Jeżeli chodzi o moją opinię o tych produktach to chwilkę poczekamy, do momentu aż je przetestuję, po pewnym czasie z pewnością podzielę się wiedzą na temat tych oto kosmetyków:) Fluid Lirene jakiś czas temu używałam, tylko tej z serii Lirene Matt ( bylam bardzo zadowolona) natomiast teraz postanowiłam spróbować Lirene Shiny Touch, z racji tego iż, ostatnim czasem mam przesuszoną cerę - matt z pewnością by się nie sprawdził, ponieważ uwydatniłby moją suchą skórę.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i obserwację.
Make Up My Passion